יו"ר ש"ס חושף: "אין תוכנית סדורה למיגור החמאס"

המהדורה המרכזית 3 Comment on יו"ר ש"ס חושף: "אין תוכנית סדורה למיגור החמאס"

ראיון בלעדי | יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי חושף אצל אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' מדוע צה"ל עדיין לא נכנס קרקעית לרצועה: "אין שום תוכנית מוכנה לחיסול החמאס. עד כה היינו רגילים לסבבים קצרים, עכשיו עלינו לבנות את כל התוכנית מחדש"

אריה דרעי צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס להרחבה למצב המתוח ברקע המלחמה בדרום והקרב הבלתי פוסק מול החיזבאללה בצפון: "אנחנו צריכים לאחוז באומנות אבותינו. אנחנו מאמינים בני מאמינים ויודעים שזוהי עת צרה ליעקב. ראינו את כל ה'כוחי ועוצם ידי' מתמוטט. אנחנו רואים את גודל הרשעות של המרצחים – אבל יודעים ש'הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל'".

דרעי התייחס לדיווחים השונים על מתיחות פוליטית ואמר: "אין שום מתיחות בין המערכת הפוליטית לביטחונית. כולם היו בהלם ממתקפת הפתע אבל התאוששו מהר ומתפקדים יחד להצלחת המערכה". דרעי שיחזר את הרגעים הראשונים של הקרב: "בבית הכנסת בשמחת תורה בא אלי קצין והודיע לי שהייתה חדירה מהדרום, הבנתי שזה לא משהו מציאותי כי לא יכול להיות חדירה בדרום, ואז הבנתי שיש משהו גדול מאד אבל לא שיערתי כמה. היום אנחנו יודעים שהייתה להם תוכנית הרבה יותר גדולה, הם רצו לכבוש ערים ולהישאר כאן הרבה זמן". דרעי הוסיף ואמר: "היה קרב בלימה גדול מאוד. הרגו מאות מחבלים שטופי תאוות רצח. מיד לאחר מכן הייתה תמימות דעים שכל מי שהשתתף ותכנן את הטבח וכל מי שקשור לחמאס – דינו מוות". על העיסוק בלקיחת האחריות: "כל השאלות והאחריות – רק אח"כ. זו עצת היצר לעסוק בזה עכשיו".

דרעי התייחס לתוכניות הצבא וחשף: "אומר לך למה עדיין לא נכנסים קרקעית לרצועה – אין שום תוכנית מוכנה לחיסול החמאס. עד כה היינו רגילים לסבבים קצרים, עכשיו עלינו לבנות את כל התוכנית מחדש. אין דבר שנעשה עד כה ללא הסכמה מלאה של כל המשתתפים בקבינט". דרעי התייחס לנשיא ארה"ב ביידן ואמר: "הנשיא ביידן אמר שהוא יעשה ככל יכולתו שהעם היהודי לא יעבור שואה נוספת. יש לנו הרבה חילוקי דעות עמו, אבל הוא מוכיח את עצמו בשבועות האחרונים כאוהב ישראל. השתתפתי בכמה שיחות טלפון של נתניהו עם ביידן. אמרתי לנשיא שהוא נבחר על ידי הקב"ה להגן על עם ישראל בשעה הקשה הזו. הוא התרגש ושמח מהדברים. קיבלנו החלטה חד משמעית – לא יהיו יותר מעברים בין ישראל לעזה. לא סיוע הומניטרי ולא מעבר פועלים. כל המשלוחים יכולים לעבור ממצרים, זה לא העול שלנו. אמרתי לנשיא ביידן שבמתקפה על בנייני התאומים – לא התעללו בגופות, לא חטפו אזרחים. ולמרות זאת ארה"ב יצאה למלחמת חורמה באל – קאעידה. אנחנו לא יכולים לשתוק".

לדבריו: "ההסברה שלנו חלשה מאוד. אנחנו מודעים לזה. גם לאחר שהנשיא הודיע רשמית שהפיצוץ בבית החולים ברצועה נגרם משיגור כושל – בכלי התקשורת העולמיים עדיין האשימו את ישראל. אם חיזבאללה תבחר להיכנס למלחמה – לבנון לא תישאר כפי שהיא הייתה. אבל אנחנו חייבים כעת ממוקדים בעזה ולהעלים את החמאס מן העולם. אנחנו לא ממהרים לשום מקום. הם נצורים בבונקרים שלהם אבל אנחנו נסגור את החשבון עם כולם וגם נחזיר את החטופים בריאים ושלמים"

האזינו



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    רק על זה ההנהגה הנוכחית צריכה לעוף אחרי המלחמה

  2. 2

    תקשיבו טוב, אתם עושים טעויות גורליות!! מה זה הכותרות הרעות האלה "אין תוכנית לחיסול החמאס"??? מה אתם מחפשים את דרעי בפינה?? בתקופה בה אנחנו נלחמים על הרוח והחיים אתם באין ושמים מקלות בגלגלים??? ונותנים רוח גבית לשונאינו שקוראים זאת ומחכחים ידיהם בהנאה שהנה אנחנו לא מוכנים ואפילו המנהיגים שלהם מודים בזה!!! התוצאה היתה בשמחת תורה!!! במקום לחזק ידיהם של ישראל אתם מחזקים ידי שונאינו ומבקשי רעתנו! ועוד שמים זאת בכותרות! מי אתם??? מי אתם??? משוגעים או מה???